We hanteren een GRATIS retour- en restitutiebeleid van 60 dagen.

Hoe kan ik een retourzending of ruiling plaatsen?
Het spijt ons dat je Brainista niet bevalt. Neem contact op met service@yerbamagic.nl en vermeld je bestelnummer en de producten die je wilt ruilen of retourneren. Wij regelen de rest.

Help! Ik kan mijn retourbon niet vinden.
Geen zorgen: Brainista-pakketten bevatten geen retourbon. Neem contact op met service@yerbamagic.nl en wij helpen je bij het plaatsen van je retourzending of ruiling.

Wat is jullie retourbeleid?
Alle retourzendingen moeten binnen 60 dagen na ontvangst van de bestelling worden verwerkt.

Om een ​​retourzending te plaatsen, of als je problemen ondervindt bij een retourzending binnen de termijn van 60 dagen, kun je contact opnemen met service@yerbamagic.nl.

Je moet je bestelnummer opgeven om een ​​retourzending te plaatsen. Je krijgt dan het volledige bedrag teruggestort via je oorspronkelijke betaalmethode. Let op: uw oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald.

Hoe lang duurt het om een ​​retourzending te verwerken?
Het duurt meestal 5-10 werkdagen voordat creditcardbetalingen op uw afschrift verschijnen.

Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?
Als u een ander product heeft ontvangen dan u heeft besteld, onze excuses daarvoor! Neem contact met ons op via service@yerbamagic.nl en we zorgen ervoor dat u de Brainista krijgt die u heeft besteld!

Wat is uw retourprocedure als ik niet tevreden ben met het product?
Ja, binnen 30 dagen na ontvangst van uw pakket. Hier zijn uw verpakkingsinstructies:

Verpak de artikelen zorgvuldig in een doos.
Plak het verzendlabel recht op de adreszijde van het pakket, zodat het eerdere afleveradres en de barcode niet over de aangrenzende zijden heen vallen.
Gebruik het vermelde adres en plak het juiste bedrag aan portokosten.
Verstuur het pakket vanaf het dichtstbijzijnde postkantoor of verzendbedrijf naar keuze. Retourkosten: Als het product beschadigd, anders of niet werkend aankomt, betaalt Brainista de retour- en ruilkosten. Als de klant het product wil retourneren en ruilen vanwege persoonlijke problemen, moet de klant de retourkosten betalen.

Contact opnemen
Heeft u om welke reden dan ook contact met ons op moeten nemen? We doen ons best om u te helpen en reageren zo snel mogelijk.

📧: service@yerbamagic.nl

🕒: U kunt zich op elk moment afmelden.